Dotazník spokojnosti odberateľa – hodnotenie roku 2011 / 2012
Ako postupovať pri vyplňovaní dotazníka:
Pre posúdenie kvality našich služieb bolo vybraných desať charakteristík (A až J) t.j. parametrov výrobku resp. služieb :
A. Dodržiavanie úplnosti dodávky,
B. Dodržiavanie rozmeru výrobku,
C. Dodržiavanie termínov dodávok,
D. Dodržiavanie kvality povrchovej úpravy,
E. Dodržiavanie akosti,
F. Kvalita balenia,
G. Kvalita značenia,
H. Prístup pracovníkov,
I. Dodržiavanie úplnosti obchodných písomnosti
J. Technická pomoc a úroveň rozvoja
Prosíme Vás o individuálne posúdenie každého parametra a označenie tvrdenia (áno – súhlasím resp. nie - nesúhlasím), ktoré je Vám najbližšie alebo najlepšie vystihuje Vaše skúsenosti. V prípade,
že ani jedno tvrdenie nezodpovedá Vašim skúsenostiam, napíšte Vašu odpoveď do na tento účel pripraveného priestoru.
Bod K
je určený pre iné, v predchádzajúcom sa nevyskytujúce nezhody a
tiež pre vaše námety a postrehy.
Posledná časť dotazníka,
bod L
, slúži na hodnotenie spokojnosti a lojality, porovnanie úrovne servisu a technickej úrovne výrobku Železiarní Podbrezová a.s. s výrobkami Vašich alternatívnych
dodávateľov. V prípade, že máte viacerých dodávateľov bezšvíkových oceľových rúr, uskutočnite prosím porovnanie s tým dodávateľom, ktorého Vy považujete na najlepšieho.
Dotazník bol posielaný Vám, ako kontaktnej osobe vo Vašej firme, ktorá však nemusí byť informovaná o prípadných nedostatkoch na našich výrobkoch a službách. Z tohto dôvodu Vás žiadame o
postúpenie dotazníka najpovolanejšej osobe, resp. o kolektívne vyplnenie dotazníka.
Tohtoročný prieskum je zameraný na zistenie úrovne spokojnosti odberateľov
bezšvíkových rúr valcovaných za tepla
. V prípade, že Vaša spoločnosť nakupuje od Železiarní Podbrezová a.s.
aj iné výrobky,
neberte tieto iné výrobky pri hodnotení do úvahy.
Pri jednotlivých charakteristikách dodávky môžte označiť aj viac odpovedí